nedensiz bitmez hiçbir sevgi....

sana karşı hiç kötü söz etmedim
sana karşı kötü hiçbirşey yapmadım

sadece iyilikler ve dualar...

"gerçekten Allah bana ömür verdiği müddetçe hep yanında olacağım...
umarım hiç düşmezsin ama şu hayatta düşersen de ilk elini uzatacak insan ben olurum...
ihtiyacın olan her an yanındayım... bunu unutma...."

sana benim hep ihtiyacım var, her zaman !

"istesen de istemesen de bizim ilişkimiz hep dosttan öte olacak"

"hiç bi güç bunu değiştiremez"

hangi güç değiştirdi bunu?
hiçbir güç kuvvet yetmez sanıyordum...

şu hayatta düşersem beni tutacağına hep inandım
yine de hiç yük olmazdım düşsem bile, çünkü sen benim için destek değil, ben senin için destek olmalıydım
....
düşersem tutacağına inandım inanmasına da
beni senin düşüreceğin hiç aklıma gelmezdi...
...
ve şimdi ayağa kalkmalıyım....
bunları bu yüzden yazıyorum
....
ayağa kalkmak için.....

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017