İste !

Dünyanın her yerine gittim
İtalya gezdim Norveç gezdim
Seni gördüm de aşka geldim.

Yoktun sen gibi yoktu
Eros'un son aşk okuydu
Uzanan elin elimi tuttu
O an aklım beni unuttu.

Yüzünün gülüşü elime deydi
Yüreğim bak gör alevlendi
Ellerinle elini sardım
İyi haber bak cennet aldım.

Kelebeğim yalnızsan ağla
Yaşını silerim rüzgarımla
Sererim yere ben yıldızları
Gelmek iste yeter gayrı.

Güneş'i iste, Ay'ı iste
Gezegenler boncuk ipte
Yunus iste, martı iste
Akvaryumun okyanuslar.

Dereyi iste, dağı iste
Rüzgar ol sen uçmak iste
Yeşil mavi cennet iste
Düşle sen, fazlası işte !

----------------------
Rüzgar L. Everest 

(2008'de Bulut Yıldırım'ın bestesi için yazmış olduğum bu şarkı sözü, 2014' te tarafımca tekrar düzenlenmiştir.)
-------


Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017