Dulda - Ocak 2015





Bukağı: Ağır cezalıların ayaklarına takılıp ucuna pranga bağlanan demir halka.


Söz: Rüzgar L. Everest

Müzik: Rüzgar L. Everest & Reşat Kayon & Hakan Akgül



Bukağı

akıp giden martıların uçuşunu özle
filizlenen toprağın gizemini gözle
karanlığa otur da yıldızları izle

gözlerini kapat geldiğin yeri düşle
beğenilme ve ilgi açları bu tabloda
benliğine aşık mutlulardır onlar
______________
samimiyeti çoğu yekten terk etmiş
kuğu misali kayıp masumiyeti izle
vicdansız insafı pula devşirmiş
boynuna bukağı vurmuş kendi eliyle
______________
ne kadar sahte gülüş var şu avuntuda
koyun canının kasap etinin derdinde
insanı üzenin ne yeri olmuş dinde ?

ne kadar acı varsa alemde dinle
garip anam yaman zamanı geri döndür
ört örtümü mazimdeki gibi nolur !
______________
samimiyeti çoğu yekten terk etmiş
kuğu misali kayıp masumiyeti izle
vicdansız insafı pula devşirmiş
boynuna bukağı vurmuş kendi eliyle
______________

R.L.E.

______________________
________________________________
Söz: Rüzgar L. Everest

Müzik: Rüzgar L. Everest & Reşat Kayon & Hakan Akgül
______________________________________________________________



________TUVALET________

Apolitik bir bukalemunum ben
Para nereye oyum oraya
Sosyalliğim hep kadın(lar)dan ibaret
En büyük zevkimdir golden gezdirmek (hep golden gezdirmek)

Kültürümü sorsan içki kokteyli (mari mari mari mariachi)
Son okuduğum kitap Ali ile Veli (alii veliiii)
Karizmam hep tınmaz tavırlardan (tınmaz tavırlardan)
Arsızlığımsa anamdan babamdan (anamdan babamdan)

Ancak bu gece felsefe vakti
Bezelye yedim ağır gelmez umarım ki

Bugün tuvaletten çıktığımda farkettim
İnsan her zaman güzel şeyler bırakmaz
İçki içtim duygularımı serdim
mantığımmmmmm Makedonya'da

Film gibi güzel bir kız sevdim
leş kokumla pis ağızımla
Sövdüm saydım ağlattım çok sevildim
Boş bir bardak olsam o ancak çeyrek dolu



R.L.E.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017