Kahrolası Farkındalık !


ah şu kahrolası farkındalık!
tüm uyuşturucular arınıyor vücudumdan,
duygu bastırıcılar, antidepresanlar, morfin !
tüm kapanmış yaralarım acıyor,
öfkelerim yüzeye çıkıyor,
ve aynı zamanda bütün pişmanlıklarım.
pişmanlığın ateşi ne de büyük öfkenin yanında.
kalbim tekrar ve tekrar kırılıyor...

ah şu uyuşukluk !
aşık oluyorum,
sevmiş olduğum tüm kadınların içerisindeki o şeye,
her ne ise ? onu istiyorum!!!
nefes alıp verişim, arzularım,
her şey yeniden yeşeriyor ve yeniden tekrarlanıyor.
bütün bir tarlam ve ben filizleniyoruz
bekle beni geldiğim yer , sana geri dönüyorum.
kuşat beni, kuşat gözlerimi,
göz kapaklarım daha da açılmasın.
özledim seni, sıcağını soğuğunu,
merhametini, cömertliğini, her halini.
nefesimi tutmuyorum artık,
geri almamacasına bırakıyorum.
onların olsun.
sizler bizler birlikteyiz.
hoş buldum,
hoş sohbetler olsun...

Rüzgar L. Everest

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017