3 gün


iyileşmek için 3 gün fırsat bana
Allah'ım nihayet yalnızım

 nefretimi sevgimle dizginledim
eğer tersini yapsaydım
şu gün senin ne adını hatırlıyor olurdum ne de güzelliğini
yanlış zamanda tanıştık diye düşünürdüm de...
demek böyle olması gerekiyormuş.

söylediklerimi boş yere söylemem.
bi keresinde bana "senin için herşeyi yapabileceğimi" ancak "yanında olsam muhtemelen bunu daha iyi farkedeceğini" söylemiştin...
cümle aynen bu değildi ama anlam buydu...
şüphe etmen bile ne kadar yersiz. hala farkında değil misin?
..... km var aramızda ve ben her yanına gelişimde seni daha da tehlikeye atmış olacağım.
ne yapmamı bekliyorsun?
senin yokluğunla uğraşmak,
en ağır yükü yüklenmekten daha ağır,
seni mutlu edebilmek için somut anlamda herşeyi yapabileceğimi bilmiyor musun?

...burda, yanımda olsaydın, ikimiz de işimize gücümüze bakardık...
ne hasta olurdun ne de mutsuz... kendini görmelisin, o kadar mutlu ve tamamlanmış görünüyorsun ki yanımdayken.

seninle narlıkuyuda yemek yediğimiz günü hatırla...
sen asaletime asalet katıyordun, ben de senin asalatine asalet ekliyordum.
birlikte o kadar saygı değer görünüyoruz ki,
anlatamam.
çünkü birbirimizi yansıtıyoruz, yansıttıkça çoğalıyoruz.

sen yokken hayat o kadar anlamsız ki,
en iyi günümde bile,
ne kadar başım dik, omuzlarım yukarda da olsa çökmüş hissediyorum.
insanlarla konuşamıyorum, paylaşamıyorum.

sen gittikten kısa süre sonra sitede herkes bana "seni çok iyi gördüm, harikasın" diyordu.
sen seçimini yaptın.
...şimdi de...
sürekli neyin var bi derdin mi var diyorlar?
bi derdim yok
bugün ve her doğan gün senin yokluğun dışında hiçbir derdim yok.
en mutlu kusursuz günümde bile insanlara dertli görünüyorum.

sıkıldım artık.
içki içmeden insanlarla konuşamıyorum
o kadar boş ve anlamsız konuşuyorlar ki.
suçlamıyorum ne onları ne kendimi.

onların gördükleri o kadar.

ben de belki görmez olaydım, gördüklerimden geri kalmazdım.

çok zor.sensizlik cidden zor. ,,,


----------------------------------------------


onların gördükleri o kadar.
erkekler erkek değil, kadınlar kadın değil

(genelleme) sitedeki kızları görmelisin, sadece güzeller, başka hiçbirşeyleri yok...
en güzeli gelse ve dünyaları verse yine de evlenmek istemez insan...
bir de sırf kadın olduklarını zannettiklerinden ötürü kendilerine dünyaları layık görmezler mi?
çok gülünç, çok ironik...

böyle acıdığıma bakmayın
gülünç olan sadece onlar değil, benim.
acınacak halde olan benim
çünkü karşılarında 2 kelam laf edemem, isteksizliğimden

onların gözünde ben bir aciz
ve onlar gerçekte kim olduğumu anlamaya biçare, habersiz
bazen düşünürüm sitedeki o domuz çocuk gibi olmayı
o zaman herkes benimser sever miydi beni ?
hem de bok olduğum için lağımda olmak koymazdı değil mi?
şimdi ben benim ve o domuz, selam veren bir serseri

neyseki kendimim, kendim olmaktan hep gurur duydum.
her tarafım boklarla çevrili olsa da
en azından ben bok değilim.

dünya henüz tersine dönmeye başlamadı
hala çok beni sevenler...
ama hissediyorum
zamanımız tükeniyor
dünya kötülere kalacak,
iyiler günden güne azalıyor

kıymetimizi anlayacak kötüler
kötülük ne zaman zeki oldu ki?
hep söylerim...
iyiler zekidir,
kötülerse aptal.
iyiler karakter sahibidir
kötülerse....
---------------------------------------

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017