görgüsüz

küçükken çok lüks otellerde kaldım
çok güzel yemekler yedim
çok güzel kızlarla tanıştım
çok güzel müzikler dinledim
en iyilerinden, türk ve yabancı
....
Ülke dışında ve içinde çok yer gördüm...
yurtdışılarına ve yabancı insanlara da,
burjuva kulüplere de aşinayım
daha 10 yaşımdayken rotary desenli battaniyeye yatıyordum
ve şimdi gelmiş sidik yarıştırıyorlar benimle bazıları,
18 yıldır hiç laf etmedim amma bilmenizi isterim;
.....
en güzel yemekleri yedim ama doyduğumda zorla devam etmedim
gördüğüm en güzel kızlar ulaşabileceğim kadar yakındılar ama elimi bile sürmedim
üstelik hiç kalmadı aklım...
şunun farkındayım;
hala domuz gibi, bu ihtişamın peşinde koşan ve doyum nedir bilmeden hayatta her gördüğünü yiyen, tüketen insanlarla,
hiç görmemiş olan ve her gördüğüyle ahkam kesen hava meraklıları tamamen aynı yerdeler...
çünkü her birinin gözü aç,
asla doymuyorlar,
insanları yiyorlar,
yemekleri yiyorlar,
havayı yiyorlar,
toprağı yiyorlar,
ömürlerini yiyorlar,
fakat yine de doymuyorlar...
asla da doymayacaklar...
görgüsüz, ahlaksız ve akılsızlar....
büsbütün cahiller, üstelik bunun bilincinde bile olamadan....
.....
şunun farkındayım;
görgü, ne kadar gördüğün değil,
ne kadar tok gözlü olduğundur!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017