çürüt beni



filiz verdiğim yaprağımı kırdın
bir damardan da ötesin bana sandım, 
kandırdığın da mı benim?

sahip olduğum bütün amacımı yok et
bir gece ansızın öldür beni, hatta bu gece
kalmasın bir sebebim veya görevim
bedenimi çürüt toprağa sakla

tecavüze uğramış masum bir kız ,
savunmasız, aç bırakılmış bi çocuk, üstsüz başsız
yetim, öksüz, çaresiz ve hiçliğe ölesiye muhtaç
lütfen geri al ve bir zamanlar var olmuşluğumu sakla
inan yok başka bi ricam

çürüyorum eriyorum canlı mezarımda
bedenimi de çürüt,
beni bu insanlardan sakla
vazgeçtim dostlardan ve bütün yakınlardan
bana uzak oldukları kadar ruhum uzak ola

çürüt beni toprağa gizle
yerim yok olsun olmasın mekanım 
çiçeklerin özüne, balın safsızlığına
bir alimin piyanosuna ya da belki uduna
parmaklarının ucuna ve belki umuduna
bir an bile değmeden arsıza, kirlenmişe ve safsızlığa

bir tiz melodinin çığırışına,
temiz yürekli bir bedbahtın kulaklarına
hala kirlenmeden bir nebze dahi
ve sevdiğini söylediği cümlesi olayım
“senden çok daha derin.”

rüzgarlara karışıp savrulayım,
uzun gepgeniş uçsuz bucaksız sonsuza
dünyayı terk etmiş bir su damlası gibi 
uzaklaşayım , uzaklara, uzaklar, uzak...

sakla beni, n'olur yok bi ricam söz,
yeter ki tez zamanda beni çürüt 
kopar umarsızca kopardığın gibi beklentini
ya da tüm o vermiş olduklarını, beklentilerimi

oyun senin
yürek benim
benliğim yanan bir oyuncu,senin.

anlamın olmadığı yerlere
anlayamayanların anlamsızlaştıramayacakları yerlere doğru,
kurtar beni, çürüt beni, yok et beni,
sakla,
hiç var olmamışların ve asla var olmayacakların oldukları yere.
çürüt ve yaradılmışlığımı gizle.





------------------
-----------------------------
-----------
-----


düşmanın bile onurlusunu versin derler
gelsin onurlu düşman dostum olsun
namuslu adama benim ne garezim olsun?
onurlu neden benim düşmanım olsun?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017