ne mezarıma, ne de yakınımdakilerin !

ne mezarıma ne de yakınımdakilerin....

sen haddini bilmez Eski dost !
...ve sen çıkarcılıkların, riyakârlıkların ve namertliklerin kıskanç hakanı !

can cekişirken ben, siz hallerinizden memnun ve keyfin en has köşelerindeydiniz !
şimdi merhamet mi beklemektesiniz ?
açık ve net söylüyorum, kaybedecek hiçbirşeyim kalmadı,
birdaha bana bulaşırsınız, hiç üşenmez, oturduğum yerden kalkar,
oraya gelir ve nefesiniz kesilene dek boğazlarım sizi !
bu bir ikâz değil, gerçek !

beni tanıyordunuz, fakat son 5 senedir tanımadığınız bir adam var karşınızda.
ne en ufak bi fikriniz var, ne de neler yapabileceğime dair bir tahmininiz !!!
iyi biri olmaya çalışıyorum, lakin çok çok hassas bir noktadayım andım olsun ki,
zıvanadan çıkartmayın !

işinizin düştüğünden öte vefa beklenmez sizden !
bir de tutmuş hayasızca hesap sorarsınız benden !
yok öyle bi hakkınız ve çok açıktır ki borcum yok, siz borçlusunuz.

annem, anneannem, ablam, hatta çok mümkündür ki "ben"im
ölsem bile mezarıma gelmeyin !!!

Allahsız merhametsiz, ahlaksız adamların 
ne duası,
ne de göz yaşı ,
ne izi,
ne de gölgesi,

ilintimle ilintili olsun istemem !!!
ciddi ve samimi söylüyorum !
uzak olun, defolun, 
başka ihsan istemem !

------------------

"ahmak; akıllıyı,
aptal; zekiyi,
cahil; bilgeyi,
ahlâksız; ahlâklıyı anlayamaz bu dünyada" dememiş miydik ?

çok doğru söylemişiz Efendiler...

geçenlerde eski bi dost gelmiş,
bana nasihat veriyor;
biraz da "kendini eleştir" diyor....

eminim "beni tanıyanlar" veyahut "hiç tanımasa bile, en azından yazılarımı okumuş insanlar" bilirler ki, en çok sevdiğim şey eleştirilmektir !
bunu, beni "azıcık" tanıyan herkes bilir.

...madem konu eleştirmekten açıldı hadi "ELEŞTİR beni, HADİİİ !!!! "
acaba şunu eleştirebilir misin seni samimiyetsiz ?

arkandan konuşup duran, seninle dalga geçmekten sıkılmayan, senden açık seçik nefret edip de, sırf sen onu bi yerlere getirebilirsin belki diye, senin yüzüne gülen Namussuz bir adamla görüşmememi mesela ? eleştirebilir misin bunu ?
veya aynı kişinin, evli biriyle "ilişkiye girseydin (yatmaktan bahsediyor, kibarlaştırıyorum)" diye akıl vermesini ve benim "bize yakışmaz" dememi eleştirebilir misin ?

o kadar çok şey biliyorum ki şaşarsınız,
o kadar çok şey bildiğimi söylediğimde bile 
o kadar çok az düşleyebiliyorsunuz ki şaşarsınız !

hadi beni ELEŞTİRİN !!!
sizin gibi CİĞERİ 5 PARA ETMEZ HERİFLERLE KONUŞMADIĞIM İÇİN !!!

her aklıma geldiğinizde lavaboya gidip boş boş öğürüyorum !!!
yine de kusamıyorum !!!!!
çünkü pislik sizin,
midesizlik,
arsızlık da sizin.
namus benim....

faceboktan silmişim !!! tek eleştirebileceğiniz bu !!!!
haydi sıkıyosa Başka bişeyimi ELEŞTİRİN !!!

bi halt bulamazsınız zaten,
sizi gidi facebook dostları sizi !!!
hayatınızın her anı, suni !!!
hadi birbirinize arkadaşlık edin, terbiyesiz ve yüzsüz adamlar sizi !!!

siz eleştirin beni de sıra bana geçsin, 
yaptığınız herşey bende gizli,
4'ün birini söyledim.
3'ü saklı hâlâ !!!
açtırtmayın pandoranın kutusunu bana !
siz vurdunuz bitti de sıra bana geçti !
son ikâzını yerim senin, hadi bakalım,
bu da benim ilk uyarım !
dahası da olmaz !

-------------

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017