Kendimden kendime

Uçaktan atlarken çarpan rüzgar yada
Yüksek bir dağdan denize atlarken yüzüne vuran esinti

Bunlardan söz ettiğimde bile "sözde" endişe hissedilir.
Bilmezler neler döner akılda?!
Onların sahte endişeleri arzu ve istekleridir
Oysa asıl gerçek, kurduğum bir dünyadır herkesten uzak,
Aynı zamanda bîhaber  her yerden.
Hiçkimsenin hayalini edemeyeceği, güzel bir ömür yaşattım kendime.
Yaşamış olmak mühim değil, 
Bahtiyarım !
İşte en büyük kaygıları bu !

Gitmediğim yerlere gittim,
Öpmediğim kadınları öptüm,
Konuşamadığım dilleri konuştum,
Farklı yemekler yedim,
Mesut ve bahtiyarım
İşte en büyük endişeleri bu,
elbette en büyük kaygıları !

-------------------------------------------

Ağaçlardan bahsederim
şekli var, ismi yok.
Kuşlardan bahsederim
cismi var, ismi yok.
Böcekler;
türü ve çeşidinin önemi yok,
yalnız düşlediğim gibi,
şekli düşümde gizli.

---------------------------------------

Gülümsemeyi öğrendiler,
boş şeylere değil, güzelliklere ve zekâya.
kolaylıkları öğrendiler,
enerjik olmayı, çalışmayı,
yine de hep öfke, kin.
ışıldayan lale şeklinde bir kâse gökyüzünde,
adı niyet.
yere çalıp kırdılar, sonra en başa döndüler,
boşa, zora doğru.
yorgunluğa, bitkinliğe, tükenmişliğe.
yine öfke, kin.
yesinler kendilerini !
olacağı buymuş.

------------------------ 

farzedin herkesi ve her şeyi sıfırladım
geçmişi sildim
büyük bir şans olur bu kendime

kimseye kırgın, öfkeli olmam
herkesten özrümü de dilerim,
sorun yok.

artık savrulan bir ağacım
kırılmam eğilirim,
nereye savurursa rüzgar, beraber hareketim.

özrüm kabahatim olmayacak artık,
onların da özrü ve kabahati kalmayacak,
önemleri de...

-----------------------------------

sana zûlm etsem neye fayda ?
bitsen, başka kötüler gelecek arza !

--------------------------------------------------

başarı kazanmak istiyorsan,
önemsizleri gözardı edebilmeyi öğrenmelisin.
ahmak ve bencil insanlar bunu her gün yapıyor !

---------------------------------

R.L.E.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017