Noksan

_ Noksan _

zaman geldi, parasız kaldım,
istediğim ceketi alamadım.
bir ara pulsuz kaldım,
mercimekten gayrı aş pişmedi,
bir an sevgisiz kaldım,
sevdiğim kadın bana varmadı.

...Şimdi, 
sevgili döndü,
sevesim yok.
artık cekete param var,
hevesim yok.
türlü türlü aşım var,
ama yiyesim yok.

peşinde koşturmuş olduğum her şey şu an benimle,
fakat gönlüm yok !

gezgin bilginin doyumsuz bi çocuğa tümcesiyim;

"farkeder mi her şey senin olsa, geçse gönlün eski sen yoksan,
alem nafile son bulsa, fayda vermez eğer gönlün yoksa,

farkeder mi her şey senin olsa, zaten artık her şey hep noksan,
alem nafile son bulsa, fayda vermez eğer gönlün yoksa"

...budur kendimden kendime söylediğim. 




Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017