geçmişimle ilgili ufak bir mizansen


her birini ne çok sevdim hayatıma girmiş bütün kadınları,
onlar için aynısını söylemek o kadar güç ki
hayatta epeyce güçlükle mücadele ettim etmesine, gönül zorluğu bi farklı yoruyor be koca adamı
yıllar ve yıllar geçti
öyle bir kadın sevdim ki, sevdiğim tüm kadınların toplamıydı sanki
hayat tecrübelerden edinilen kazanımlardan ibaret,
bu da farklı bitmedi elbet
 açık ve net söylüyorum ne kibirim vardır haşa ne de riya,
öyle sevdim öyle sevdim ki
kılına zarar geleceğini bilsem göz pınarlarım boşalırdı
ahh ne çok sevdim ki
kalbim koşuşturan bir çitanın kalbi gibi perişandı
samimi ve ısrarla söylüyorum ki
kimse zarar veremezdi ona eğer yanındaysam
cesaretim dinmezdi dizginlenmezdi o yanımdaysa
öyle ya bilen bilir daha mutlu edemezdi hiçbir şey onu varlığımdan çok


Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017