ilrei grei - 2015 (2. örneksel albüm)





Beste Zamanları
00:00 Ehli keyf
01:30 Serenat
04:03 Babam ve Oğlu
09:40 Çöl Denizi 1
14:50 Çöl Denizi 2
18:11 Aşikar (hareketli vers.)
19:49 40 Milyon Alem
23:13 D.u.l.d.a. (metal vers.)
24:18 Serenat (enstrumantal)
26:51 Kapanış
27:24 Hatıra
30:37 Eskici

Bize bu eşsiz yurdu ve Mustafa Kemal Atatürk'ü bahşeden yüce Tanrı'ya sonsuz teşekkür ederiz.

Dinleyiciye Not:
Paylaştığınız, dinlediğiniz, "yapıcı" eleştiri ve yorumlarınız için çok sağolun. 
Samimiyet tüm akrabalık bağlarından kuvvetlidir.

___________________________
ehli keyf
söz : Rüzgar Everest
müzik : Rüzgar Everest - Hakan Akgül

serenat
söz : Rüzgar Everest
müzik: Rüzgar Everest - Hakan Akgül

babam ve oğul
söz: Rüzgar Everest
müzik: Hakan Akgül

çöl denizi
söz: Rüzgar Everest
müzik: Hakan Akgül

çöl denizi 2 
söz: Reşat Kayon
müzik: Reşat Kayon

aşikar
söz: Rüzgar Everest
müzik : Reşat Kayon

40 milyon alem
söz : Rüzgar Everest
müzik: Rüzgar Everest - Hakan Akgül

d.u.l.d.a.
müzik: Rüzgar Everest - Reşat Kayon

hatıra
müzik : Rüzgar Everest (yorumlayan Hakan Akgül)

eskici
müzik: Rüzgar Everest (yorumlayan Hakan Akgül)
________________________________
2015
Çukurova/ADANA


şarkı sözlerinden bazıları


çöl denizi

güzel sevgilim­
biz senle hiç mi hiç  hiç yol alamadık­
hiç gülmedi ki şans hayatlarımızda­
alacağım gün seni yanıma­
her şey daha da güzelleşince­
yürüyorum şu çöl denizin üzerinde­

ah bir tanem­
inan bana bizler hep­
bir ileri bir geri gittik­
durduğumuz yerde ne varsa­
sürüklenip aynı yere geldik­

ileri geri­
ileri geri­



40 milyon alem

koynuma düşen bir korsun aniden­
boynuna sürüyen saçın olam ben­
koynuma düşen bir korsun aniden­
göğsüne ilen iki damla'n olam ben­

engellenmem­
yitsem gitmem­
vursan düşmem­
yaksan sönmem­

sevsem yetmez­
alsam yetmez­
sarsam yetmez­
Koklasam yetmez­

seslen nerde olsan da ol, hazırım­
kılına teşebbüs tamu'ya özgü ceza­
seslen nerde olsan da ol, hazırım­
hayatımın önemi mumdur erir sana.­

serenat

ah şu güzelliğin etti beni kula köle
ah şu güzelliğin bırakmadı ilde töre
alacağım seni yine inadını kıra döke
alacağım seni yine  nazlarını eğe büke

hayatım yaşamım tek  senle anlamlı
bir senle anlamlı

R.L.E.


aşikar

neler yaşadın     neler ördün
hangi badirelerden döndün
kimine düşman
kimine dosttun
hangi yollardan geçtin
kıskanıldın hırpalandın
dönenlerden neler gördün

halleri ortada sonuçları aşikar
de de değişmiyor onlar hiç gelişmiyor
zaferini görüyorum , sonucunu biliyorum.
düşsen, de: "hodrimeydan!"
zaferini görüyorum , sonucunu biliyorum.
yenilsen, de: "hodrimeydan!"


R.L.E.


berkan misali (eğlencelik)

soyun bre utanma sen de benze itlere
soysuzluğa değer mi bunu yapmam kendime
haklısın be dostum da seni öyle severler
umrumdamı sanki beni böyle sevsinler

ay ay ay ay
aşkıma ettin
berbat öptün de dedin hiç hissetmedim
akıl ihsan kalmmadı beynimi teptin
bırak çıksın heyvanın boşa hapsettin

bi çektir git be manyak dostum hanımeli
mariachi de kampanya etti psikopat bizi
yılbaşında çok içtim kustum hakana kaan
berkanla terkedildik hayata küstük ahali

berkan misali kırdım direksyon
saçlarım döküldü sanki kafam erezyon
kalmadı param içmekten oldum abandon
giydim benetton hep ama şimdi kolezyon

R.L.E.







Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017