20 yaşında aşk

ne zaman seni hatırlasam,
tekrar 20 yaşında oluyorum.

dünyayı değiştirebilecek kadar güçlü olduğumu sandığım,
saf zamanlarıma dönüyorum.
ne zaman seni hatırlasam,
aşık olmayı ve sarhoş olmayı anımsıyorum.
seni ne kadar çok sevdiğimi hissediyorum.
dudaklarının tadını,
öpüşmelerimizin 'çocuk heyecanı'nı duyuyorum.
20 yaşın vermiş olduğu günahsızlığı hatırlıyorum.
enerjimi,
hareketliliğimi,
ve daha bir çok güzel şeyi hatırlıyorum.
 birlikte güzel günler yaşıyoruz hala,
anılarımızın belli bölgelerinde...
dostluklar hala dostça,
hoşlantılar hala hoşça.
bazen sarhoşluğumda,
seninle olan sarhoşluğumu hatırlıyorum,
ve hiç içmeden uyuşan dudaklarımızı.
bir zaman benimle oluşundan,
ya da ilk ve  özel oluşundan,
belki en saf an'ım oluşundan,
ayrıdır yerin.

 aşk gibi değil artık, bir başka...
seviyorum seni,
her sevmiş olduğum kızı, halen sevişim gibi, hoşça,
hep mazimde kal,
hoşça kal...
**********************************************************

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017