2199 yılında yaşayan, halinden memnun KÖLELER !


_bilinen sene ; 2014_

"....
insanlar dibindeki problemi çözmez,
çünkü gerçek istekleri problemin çözümü değil, kısa yoldan mutlu olmaktır.
o yüzden, kendi dibindeki insanları üzen insanları ;
dışarda huzur evlerini ziyarete giderken,
veyahut, kazık yediği bütün dostlarına,
yavru köpek sadakati ve sevecenliği gösterirken,
yanı başlarındaki sevenlerini ise,
yerlebir edip bırakışlarıyla yakalayabilirsiniz..
umurları bile olmadan...

çünkü yaptıkları, kazanç aslında,
kendilerinden kendilerine,
"ne kadar harika bir insanım!" dedirttirebilmek için.
yardım ettikleri kişileri düşünmezler,
inançlı geçinenler ise düşünmez hiç yaradanı,
ya da aç insanları.

çok gördük vandaki depremzedeler,
ısınma, barınma, tuvalet sorunu çekerken, açlık çekerken,
dışarılara (yurtdışılarına) yapılan yardımları.
çok gördük türkmenler acı çekerken,
ırak'a giren katillerin arkalarının sıvazlandığını,
kendi vatandaşı ölürken,
nasıl da kayıtsız kalıp üstüne hâlâ müslümanım diyebilenleri.
çok gördü bu dünya bu tarz riyakarlıkları.

birilerine gerçekten yardım mı etmek istiyorsunuz?
önce en yakınınızdan başlayın,
kendinizden !
sonra yakınlarınızdakilere yardım edin,
kimse etmeyin demiyor,
vicdan, insan olmanın gerekliliğidir.

haa, ben mi ne yaptım ?
inanın bana elimden geleni,
kendi reklamını yapan insanlara göre ise;
"çok şey" yaptım,
ama reklam yapmadım...
konu biz değiliz zaten, bencillik etmeyelim...
bunlar dışında belirtmekte fayda görüyorum ki;
kendim için yazmıyorum,
yazmam gerektiği için yazıyorum.

dünyada ve Türkiye'de
insandan çok insan görünen,
dâhiden çok dâhi görünen,
ve müslümandan çok çok daha fazla müslüman görünen vardır.

bu insanlar neyin hayalini kuruyorlarsa, o hayaller onlara gerçektir,
bencillik çağındayız a dostlar, hayallerin bile fitursuzca putlaştırıldığı.
ne görür gözler artık,
ne anlar gönüller,
ne de duyar kulaklar....
kafada inanılan yaradan bile çok çok farklıdır, gerçekte olduğundan ya!?
Allah affetsin...!

kurdukları sanal dünyada eşsiz ve ulaşılmaz bir yere sahiptirler..
ve mutsuz olmalarına rağmen o sığ dünyalarına kaçtıklarında mutludurlar...

facebooklarda twitterlarda eşek kadar olmuş, ibrenin 70'i  ve hatta 80' i gösterdiği
"saygıdeğer" "görmüş geçirmiş" ve "çilekeş" büyüklerimizin de internet ortamındaki
sanallıkta orta okul ergenleri gibi nefse düştüklerini ve cıvık cıvık,
"günlük hayatta başkasından duysa ,ezik la bu" diyebileceği herşeyi
internette satır aralarına doldurmaları bundandır...

eee fakir avuntusu bu,
belki birileri görür de okur ?
hele ki biR de beğenilirseler ?
oh oh oh bütün ömürlerinin en anlamsız 5 dakikalık zaman diliminde,
mutlu olabildikleri o 3 saniyeyle anlam (!) kazanırlar...

aciz bilgisayar çocukları(bizler) bile bu kadar bağımlı olmadı,
bu kadar bu işin içine düşmedi,
büyürken idol aldıklarımız küçüldüler mi ?
yoksa oyun çağlarına geri mi döndüler internette?

99' da Matrix adlı bi film vardı...
sinemada izlemiş ve hayran kalmıştım,
o zamanlar henüz 14 yaşındaydım...
insanlar filmden çıktıklarında birbirlerine soruyorlardı;
"hayır, anlayamadım, nedir bu matrix?" diye...

ironi budur ya!?
filmde; sanallık içerisinde yaşayıp da,
o sanallığın farkında olamayanlar da hep aynı şeyi merak ediyordu;
what is the matrix?
..."

Yazan : Mert İhya Teksin


_bilinen sene ; 2013_

"...
Bir çokları, neredeyse tamamına yakını kurdukları hayal dünyasında yaşıyordur,
kaç yaşında olurlarsa olsunlar.

her biri bir yardım sever,
bir lider,
hatta bir süper kahramandır.
...onlar oldukça karizmadır ! ;

burjuva derneklere üye olup, cicili bicili giyinirler,
havalarından geçilmez,
yardım toplamak için parti düzenlerler,
ancak kimsenin aklına gelmez;
"madem bu kadar zenginiz, neden 3 kuruşluk yardımı yapmak için bile
eğlencelerle para topluyoruz?" diye! ...amaç yardım mıdır ? eğlenmek mi ?
yoksa eğlenirken, bir yandan da yardım ediyormuş gibi görünmek midir ?

Atatürk'ün kapattığı derneklere, ayrıcalıklı olabileceğinin yanılgısıyla üye olup da,
bir yandan profilinde bilinçsizce, Ata'sının fotoğrafını paylaşan,
gezi eylemlerinde, abd den ithal gaz kapsüllerini yiyip de, hala evine,
abd den ithal kola sokan, star bucksstan, mcc donaldstan yiyen,
ekonomik sıkıntıdan bahsedip de kredi kartlarıyla (yani hiç olmayan parasıyla)
yurtdışlarına giden, sefilliğinin içinde sefa çekmeye yeltenen insanlar...
sırtını "zamanında devletine dönüp, sırıta sırıta özele gitmiş, fakat
kapitalist sistemde, köle olarak, it gibi kullanıldığını geç de olsa çakozlayınca,
 kpss'lerde ömür törpülemeye başlayan insanlar....
"hain, dönek ve arsız diyemeyeceğim" fakat, bencil diyebileceğim yatandaşlarla
sarıldığımız günleri gören bir toplum mu olduk ?
yoksa tek biz miyiz, bir avuç insan olarak, böyle bir kâbûs gören ?
..."

yazan : Kemal Kâmil


_sene gerçekte ; 2199_

"...
ama herkes 2014 sanıyor,
uyuyor, uyanmıyor,
herkes hâlâ aynı hayalleri görüyor ve
hayal görenler yüzünden, bir avuç insan hâlâ kâbûs görüyor,
yattıkları fanuslarda.
..."

Yazan : Bilinmiyor



...
Yazan : R.L.E.  06.01.2014 @Adana
...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017