Geçtiğimiz aylardaki en başarılı projelerden


Filli Boya'nın projesi gerçekten birçok kuruluşa ve kişiye örnek olacak nitelikte.
Kendi internet adreslerindeki tanımı buraya yerleştiriyorum, proje hakkında fikir sahibi olabilmeniz açısından;

"...Filli Boya Yalıtım - Capatect Isı Yalıtım Sistemleri, dışarıdan hiçbir elektrik bağlantısı olmayan, sadece güneş enerjisi ile çalışan cep telefonu şarj istasyonlarını hayata geçirdi. Cep telefonu ve USB ile şarj olan tüm elektronik aletleri güneş enerjisi ile ücretsiz şarj etmeye imkan sağlayan "Solar Şarj İstasyonları" ile Filli Boya Yalıtım, güneş enerjisini günlük hayatımıza ne kadar kolay adapte edilebileceğimize dikkat çekiyor."

İlk olarak Ankara'ya kurulmuş olan fakat, giderek sayısı artan şarj istasyonları ile aynı anda birden fazla telefonun ve USB bağlantılı elektrikli eşyanın şarj olmasını sağlıyor.

Şirketin diğer çevresel duyarlılık projelerini de kısaca belirtelim.

705 adet okulun boyanması

"Türk boya sektörünün lideri Filli Boya’nın çağdaş eğitime verdiği büyük önem ve değeri yansıtan Filli Okul projesi; 2011 yılında 342 okulun daha boyanmasıyla tamamlandı. Ülkemizin dört bir yanındaki okulların sağlıklı ve modern eğitim şartlarına kavuşturulması hedefi ile 2008 yılında başlanan Filli Okul projesi kapsamında; bu güne kadar 626 ton boya ile 2.278.872 metrekare alan renklendirilerek 400.000’i aşkın öğrencimizin eğitim gördüğü tam 705 okul boyandı. "

Geri dönüşüm ve değerlendirme projesi

"2012 yılında; atık yönetimi, geri kazanım ve geri dönüşüm konularındaki uygulamalarıyla ambalaj atığı ve değerlendirilebilir tehlikeli atıklar olmak üzere 3656 ton atığın geri dönüşümüne katkıda bulundu. Enerji verimliliği uygulamalarını, sürdürülebilirlik faaliyetlerini, çevreye duyarlılığını bir yaşam felsefesi haline getiren Avrupa’nın en büyük üretim ve teknoloji üssüne sahip Filli Boya, 2012 yılında bünyesinde açığa çıkan 3656 ton atığın geri dönüşümünü sağlayarak ülkemiz ekonomisine geri kazandırdı. Çevreci yaklaşımı ve bu yönde yapmış olduğu yatırımları ile örnek tesis olma yolunda önemli adımlar atan Filli Boya, "Ambalaj Atıkları” (Kağıt-karton, naylon, metal, plastik, ahşap vb..) ile “Değerlendirilebilir Tehlikeli Atıklar” ve “Değerlendirilemeyen Tehlikeli Atıklar” olmak üzere 3 ana grupta topladığı atıkları, 152.000m² üzerinde yaklaşık 90.000 m² kapalı alanda kurulu, yıllık üretim kapasitesi 348 bin ton olan Gebze tesislerinin Atık Depolama ve Geri Dönüşüm Merkezi’nde ayrıştırıyor. Böylece bu atıkların sanayide tekrar hammadde olarak kullanılmasına imkan sağlıyor. 2013 yılında ise Bursa Büyükşehir Belediyesi Sağlıklı Kentler Birliği Çevreci Tesisler kategorisinde, Gebze Belediyesi tarafından “Çevreci Tesis” ödülüne layık görülen Filli Boya, 2012 yılında 705 tonu tehlikeli atık olmak üzere toplam 3656 ton atığın geri dönüşümüne doğrudan ve dolaylı olarak katkıda bulundu. Aynı yıl aldığı belgelere , “TS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemleri”, “TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi” ve “TS EN ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi” belgelerini de ekledi."

kaynak:
www.filliboya.com.tr




Bu güzel projeler için Filli Boya ve ortaklarını kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz.


Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017