bu sitenin amacı (1): düşünülmeyeni düşündürtmektir

bakınız ben yalnızca sizi düşünmeye teşvik edebilirim
ve efendiler
ben yalnızca size farklı bakış açıları gösterebilirim
ondan sonra bir fikri benimsersiniz, benimsemezsiniz, o size kalmış.

size burda bilimsel kanıt, makale, döküman, video sunmam,
ha neden sunmam?

çünkü okumuyorsunuz, araştırmıyorsunuz,
ben böyle bir insan değilim,bana şu tezini dökümanla kanıtla derseniz, e-posta atın, eğer bir yanlışım eksiğim ya da kendinize ait bir antiteziniz varsa mertçe ve medeni bir şekilde yazın yollayın bana. hatam varsa düzeltirim, yazdıklarımı destekleyici döküman isterseniz kaynak gösteririm! (eğer araştırıp da bulamadıysanız)

ancak benim size asıl vermek istediğim şey;
internette bulamayacağınız, farklı bakış açıları
tutup size gizli örgütlerden falan bahseden milyon tane site var
benim amacım bu sitede;
size, aklınıza gelmemiş olabilecek düşünce ve fikirleri tanıştırmak ya da yanlış bildiğiniz bilgileri ve düşünceleri çökertip, kalıplarınızdan kurtulmanızı sağlamak.
bakınız eğer bişeyden emin değilsem, zaten o şey hakkında yorum yapmam.
o yüzden ön yargılarınızı girerken kapıda çıkartınız ve bana güveniniz.

kısa ve öz olmalı yazdıklarım, söyleyeceğimi çabuk söylemeliyim
zaten okumuyorsunuz bir de size uzun uzun makaleler yazsam hiç bakmazsınız.

o yüzden kanıt istiyorsanız, okumadığınız o milyon tane sitenin ve kitabın sayfalarını yazar yollarım ama eğer yok ben sadece akıl ve mantıkla da bazı şeyleri anlayabilecek algıya sahibim derseniz, tekrar hoşgeldiniz....

tüm eleştiri ve önerilerinizi yollayın bana, fikirlerimi beğenmiyorsanız, daha iyilerini yollayın, paylaşayım. akıl sahibi eleştirilere ve karşı tezlere bayılırım...iyi okumalar!

Sevgilerim ve saygılarımla...



Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017