Yorumlarınız, Eleştirileriniz ve 2012 nin son yazısı!

Bütün eleştirilerinizi dikkatle okudum ve dinledim, çok teşekkür ederim görüşleriniz için...

NOT: yeni yazılar 3 hafta sonra gelecek........

Öncelikle; yazıların içeriği ile ilgili hiç olumsuz eleştiri almadım. Bilakis konular mühim, verilen bilgiler yerinde/faydalı ve işleyiş sürükleyici olarak nitelendirilmiş, ki buna çok memnun oldum... Cümle ve kelimeleri çok/bol anlamlı bulanlar da olmuş ki, dikkatleri için ayrıca minnettarım... 

Bunların yanısıra öneriler gelmiş;
Aralara fotoğraf konulması ya da
Belki 1 dk lık videolar konuyla ilgili
Hatta çok sevdiğim bir arkadaşım, "sesinden dinlesek bunları, daha iyi olur daha çok kişiye ulaşır hem" demiş ki , yapılabilir.

Yapıcı eleştiri olarak da;
Üslubumu agresif bulan iki arkadaşım olmuş, onlar da okuyucu kitlesinin daha geniş tutulabilmesi açısından biraz daha ılımlı yazılabileceğini dile getirmişler.
Daha uzun yazmamı isteyen okuyucularım olmuş.
Uzun yazıları bölümlere ayırmamı isteyen olmuş.
Noktalama işaretlerine ve büyük küçük harflere dikkat istenmiş.

Çözüm olarak, bundan sonraki yazılarımda;

'Biraz daha ılımlı yazmaya gayret' edeceğim, ancak 'İnanıyorum ki' zaman içerisinde bu agresif görünen üslubumun, aslında son derece sağlıklı, dingin ve de iyi niyetli olduğunu farkedeceksiniz. Yazarken iyi niyetlerle, sakin ve durgun bir hal içinde yazıyorum, sinirli olduğumu düşünmeyin. 
....Bununla ilgili bir yazı hazırladım hatta, yılbaşından sonra fırsatım olursa yayınlayacağım....

Daha uzun yazılar yazacağım, lakin bölümlere ayıracağım, böylelikle yazıları kısa bulanlar da kısa olsun diyenler de memnun kalacaktır.

Noktalamaları ve b/küçük harfleri fırsat bulduğumda düzelteceğim. Yazıları bitirip, paylaşmak için heyecanlandığımdan,pek dikkat edilmiyor. Haklısınız.

Video ve foto fikrini düşüneceğim, söz vermiyim.

Ve son olarak bütün yazılarımla ilgili şunu ifade etmek isterim ki:

Buradaki yazıları yazarken,günlük hayatımda karşılaştığım, ya da hiç tanımasam bile gözlemlemiş olduğum insanlardan çıkarım yaparak elde ettiğim sonuçları yazıyorum...
Hani bazı tanıdıklarım demişer ya; "burda benden mi bahsediyorsun?" Diye?
İşte o okuduğunuz yazılarda sizden değil, herkesten bahsediyorum.
Kendimden de!
Olayın bütün amacı bu.
Birlikte yol almak.
Ne bir art niyet vardır
Ne de "kişiye özel" bir tepki
O yazılar herkesin...

Lütfen değerlendirirken bunu göz önünde bulundurunuz....

Her zaman olduğu gibi;
Sevgilerim ve saygılarımla,

İyi yıllar efendim!!!!! 
2013 hayırlı ve sağlıklı gelsin hepimize!!!!






Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017