Özsöz


Eğer iyi bir karakteriniz varsa
Dizi, film, animelerdeki iyi karakterleri size benzetirler....
Eğer kötü karakterliyseniz kötü karakterleri size benzetirler....

Ve eğer karaktersizseniz
Siz dizi ve film karakterlerine benzemeye çalışırsınız ve sonucunda tek avuntunuz, sizi dizi ve filmlerdeki karakterlere benzetmelerinden duyduğunuz sevinç"çik" olur.... geçmiş ola; çoktaaaan Karikatür olmuşsunuzdur

Rüzgar l Everest


Kartallar kendilerinden emin, yükseklerde uçarlarken,
Kanatlarının altında olup biten herşeyi kontrollerinde sanırlar
baktıklarında gördükleri kadar zannederler herşeyi
Oysa aşağıdakiler yukarı baktıklarında
Kartallardan da yukarılarını görürler ve
kartalların da yukarısının olduğunu bilirler

R.l.e.

bi insan benden zekiyse, bana aptal diyebilir
bi insan benden karakterli ise, bana karaktersiz diyebilir,
ancak bi insan, benden (bana kıyasla) aptal ve karaktersizse,
asla bana benim hakkımda bişey diyemez...
r.l.e

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017