2014 sonu 2015 başı

Her sene, bir önceki sene içerisinde yapılanları listelemeyi görev edinmiştim fakat 2015 öyle hızlı başladı ki yazmaya fırsat bulamadım, bu sebeple 2015'in bu güzel ve kutlu 19 Mayıs'ında, geçen sene yapılanları özetledim bugün yayımlanan önceki yazılarımda.
Bahsetmediğim bir kaç şey kalmıştı, mesela 2014 sonlarında bir kısa film çektik, 3 adet beste yaptık ve bu bestelerden 1 tanesine klip çektik, görmediğim dört ülkeyi görme fırsatı buldum, kimyasal ilaçlamalarla ilgili şahane fotoğraflar elde ettim ve güzel araştırmalar yaptım. Böylelikle 14 sonlandı.

15'in başında ise; Ocak-Şubat ayları içerisinde 12 adet daha beste yaptık ayrıca bir kaç düzenlemeye giderek, toplamda 19 parçalık bir albüm oluşturduk, adı Yolculuk'tu.
Bunun dışında blog adreslerimin cep formatlarının tamamına şekil verdim.
Artık cep telefonunuzla içerik takip ederken gözleriniz daha az yorulacak, daha şık bir tasarım sizi karşılayacak...

2008'den beri açtığımız tüm bloglar:

varoluyorum.blogspot.com (19, 20, 21, 22, 23 yaşında yazdıklarımın bir kısmı) -felsefe-
nedensellikilkesi.blogspot.com (24, 25, 26 yaşında yazdıklarımın bir kısmı) -felsefe-
eskidensinirliydim.blogspot.com (25,26 yaşında yazdıklarımın bir kısmı) -öfke dökümü-
eskidenalevdim.blogspot.com (27 yaşında yazdıklarımın bir kısmı) -sevgili için-
ruzgareverest.blogspot.com (27,28,29... yaşında yazdıklarımın bir kısmı) -kültür,sanat,bilim,teknoloji,felsefe,sevgili,akıl vs-

ayrıca çalışmalarımız için açtıklarım;
rewerest.blogspot.com (28, 29 yaşında) -Ürettiğim logo tasarımlarım için-
anemoryum.blogspot.com (28 yaşında) -Ürettiğim fotoroman için-
yokoluyorum.blogspot.com (28 yaşında) -Kibirli bir hadsizin haddini bilmesi için-
referansprojesi.blogspot.com (29 yaşında)  -İnsanlara faydalı olabilmesi için-
re-not.blogspot.com (29 yaşında) -Facebook ve Twitter paylaşımlarımı otomatik yedeklemesi için-
mavi-kure.blogspot.com (29 yaşında) 
-Otomatik duvar kağıtları paylaşımı için- sonradan facebook grubuna taşınmıştır "Duvka" olarak : https://www.facebook.com/pages/Duvka/386855998140400
felaket-habercisi.blogspot.com (29 yaşında) 
-her gün saat 5'te otomatik olarak Adana'daki hava durumunu, en yüksek ve en düşük sıcaklıkları, UV içeriğini, rüzgar hızını, yönünü, polen içeriğini, havadaki nem miktarını, ayrıca;
emsc'ye göre Türkiye'de anlık gerçekleşen 6 üstü depremleri,
earthquake.gov'a göre Türkiye'de anlık gerçekleşen 4.5 üstü depremleri,
gdacs'a göre Türkiye'de gerçekleşen anlık felaketleri,
pdc'ye göre Türkiye'de gerçekleşen anlık felaketleri ve yarının Adana için tehlikeli olabilecek hava koşullarını otomatik görebilmek için-





Bu blogdaki popüler yayınlar

Mentalist dizisi çözümlemelerim ve tahminlerim -spoiler-

Kendimiz için ne yapmalıyız ? -10 madde-

DuLDa 2015 & 2016 & 2017